18.10.2015

Kalkkimaalattu Buddha

En juurikaan ostele uusia tavaroita kotiin, tuunaan ja maalaan vanhoja. Me ollaan muutettu monta kertaa asunnosta ja kaupungista toiseen, romua on kertynyt. Sisustustyylini on muokkautunut aina kulloisenkin asunnon mukaan, sillä olen aika vaihtelunhaluinen tyyppi.
Itse en lukeudu ollenkaan niihin tyyppeihin, joilla olisi sama sisustus ja väriskaala monta vuotta, en kyllä lukeudu niihinkään, jotka ostavat aina uutta tai degnia koteihinsa.





Varastossa kökötti vanha Buddha-patsas, joka on mun eksoottisen sisustuksen kaudelta ;) 
Tulen tuosta pulleasta miehestä hyvälle tuulelle (vaikka mulla on sellainen eläväkin, siis pullea mies).
Tummana ei ilme pääse kunnolla edukseen ja ei se sovi enää sisustukseenkaan. Kokeilin maalata sen, ei ollut mitään menetettävää.








Maalasin kalkkimaalilla (chalk paint) patsasta valkoisella, beigellä ja mustalla. Sudin menemään huolettomasti, jotta saisin haluamani lopputuloksen.  Annoin kuivua yön yli ja jatkoin seuraavana päivänä. 
Tässä edellisiä postauksiani kalkkimaalista, lipastonkoristehevosten ja muun pikkukrääsän maalaamisista.







Aika kylmän valkoinen siitä tuli, harmaaseen taittava. Olisi pitänyt sekoittaa beigeä valkoiseen maaliin niin olisi tullut enemmän mun mielen mukainen, lämpimämpi sävy. Meillä kun ei ole kotona mitään harmaata, paitsi mun muutama hius ;)










Vien pikku-ukon meidän makkariin, jotta se tekisi aamuheräämisistäni helpompia. 
Sillä en ole sitten yhtään, millään tavalla aamu-ihminen.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti